3 Kasım 2013 Pazar

Günan Murat Hatipoğlu Ak Parti'den Kumru Belediye Başkan Aday Adayı

Günan Murat Hatipoğlu Adaylığını şu cümelerle duyurdu "DEĞERLİ DOST, AKRABA ve ARKADAŞLARIM, Bu gün 29 Ekim, milli iradenin tecellisini temsil eden tarih. Kumru için insiyatif kullanma yönünde, aldığım kararı, bu anlamlı günde duyuruyorum. KUMRU BELEDİYE BAŞKANLIĞI İÇİN, AK PARTİDEN ADAY ADAYIYIM. KUMRU'LU İSTERSE OLUR, diyerek çıktığım bu yolda sizleri yanımda görmek isterim. Kumru için birlikte yürümek isteyen tüm DOST, AKRABA ve ARKADAŞLARIMI desteğe davet ediyorum."

BEN KİMİM
Demircili Mahallesindenim, Babam Hatipoğlu Mustafa 1980'de, Annem Bakiye Hanım 2000 yılında vefat ettiler, Kumrulunun kaderi gurbet, bizimde ömrümüzün büyük bölümü gurbette geçti, 1999-2010 yılları arasında Fiskobirlikte görev yaptım, en son şirketi olan Efit Aş de Genel Müdürlük yaptım. Halen Ankara'da Türksat Aş de çalışıyorum. Mustafa Çaya Beyefendi kıymetli bir arkadaşımız, Ancak, kimsenin adayı olarak çıkmadım, destekleyen arkadaş ve dostlarım var tabiki, hepsine canı gönülden teşekkür ediyorum, ve desteklerimizi bekliyorum, muhabbetle...Günan Murat Hatipoğlu
Tepkiler:

0 yorum:

Yorum Gönder