İnternette Arayınız!

9 Şubat 2021 Salı

Babacan ve Bilge Başkan Halit Tomakin’le…

Ne amaçla yaşadıklarının farkında olmayan ilkesiz insanların basit ve sıradan davranışları birkaç gündür ömrüm boyunca biriktirdiğim gelecekle ilgili heyecanımı ve hevesimi kırmıştı.

         Camiamızda olup ta bu davanın ne anlama geldiğini bir türlü anlamayan orta saha oyuncularımız ve anlayanlarında kendi camiamızdan olmayıp hep bizim düşüncelerimizle mücadele ettiği bu zamanda bugün bir yiğit, babacan ve davanın ne olduğunu özümsemiş bir

güzel insanla tanışmak nasip oldu.

         Bugüne kadar tanışmamış olmam benim için bir eksiklik olsa da, bugün bir vesile ile tanışmış olmamdan çok çok mutlu oldum. Hafızamda biriktirdiğim güzel ve ilkeli insanlar listesine birikimli bir güzel insan daha katmış oldum.

         Şahsımın üyesi olduğu Ak Parti’nin ülkemiz adına gelecekteki vaatlerine daha da fazla ümit bağladım. Etrafımda olup biten insan kaynaklı olumsuzluklar bu davanın gidişatına engel teşkil edecek bir durum olmadığına bugün bir defa daha şahit oldum.

         Bugün ben Ordu Ak Parti İl Başkanı Sayın Halit Tomakin’i makamında ziyaret ederek bana yönelik konuşmalarını bir yana bırakırsam, kendisini ziyaret eden her kesimden insanlarla sohbetinden fazlası ile istifade ettim ve moral buldum.

Her zaman ifade ettiğim gibi emin olunuz, sorumlulukları büyük olan insanları dinledikçe gelecek günler insanı heyecanlandırıyor. Sorumsuzları gördükçe de insanın içi kararıyor. Teşekkürler Sayın Başkanım. Bekir AKKAYA/09.02.2021/ORDU         
© Bekir Akkaya Blogspot Copyright 2000 © Kaynak göstererek kullanmaya özen gösteriniz. Tüm yasal haklar https://bekirakkaya.blogspot.com.tr/ye aittir. Çalınan her türlü içeriğin hukuki ve cezai sorumluluğu çalanın kendilerine aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder