İnternette Arayınız!

5 Şubat 2021 Cuma

Nuhil Kiremitci “Fatsa’ya büyük bir taş camii yaptıracağım” demişti

Hayırsever bir abimi bir dostumu kaybettim. Beni Oğlu Bekir’den Hiç Ayırmazdı. Kendisi beni, bende Nuhil abiyi çok Severdim. Hastanede tedavi görürken entübe olduğu güne kadar her gün kendisiyle görüştüm. Bana : “Murat; Fatsa’ya Bulancak ve Eynesil’deki taş caminin bir benzerini yapmak en büyük arzum.” Demişti.

Çevre Bakanımızın Murat Kurum’un bir ay önce Ordu’da açıkladığı Selatin Camiine, oğlumla da istişare yaptım gereken desteği vereceğim İnşallah, camiyi yapacağız demiş ve İbrahim Karaca Abiyle Kendisini Görüştürmüştüm Ve En Kısa Zamanda Tekirdağ’da buluşalım caminin detaylarını konuşalım.” Demişti.

Bu resim yaklaşık 15 yıl önce Göller

Belediye Başkanlığı Yaparken, Köydeki evinin bahçesinde, Mali Müşavir Mustafa Çaya, Kumru Öğretmenevi Müdürü Bekir Akkaya ve beni misafir ettiğinde Nuhil abi ile birlikte çekilmişti.

Rabbim kendisine rahmetiyle muamele etsin. Mekânı Cennet Olsun.

Murat Yürekli /05.02.2021/ FATSA POSTASI GAZETESİ

© Bekir Akkaya Blogspot Copyright 2000 © Kaynak göstererek kullanmaya özen gösteriniz. Tüm yasal haklar https://bekirakkaya.blogspot.com.tr/ye aittir. Çalınan her türlü içeriğin hukuki ve cezai sorumluluğu çalanın kendilerine aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder