İnternette Arayınız!

27 Şubat 2021 Cumartesi

Fotoğraflarla 28 Şubat ve Erbakan ve Bir Yorum/Bekir AKKAYA

 
Güzel İnsan Necmettin Erbakan Hocam; Sizlere Allah rahmet eylesin. Mekanın cennet olsun. Rabbim seni ve eşini peygamberimiz Hz.   Muhammed (S.A.V.)e komşu eylesin. Bugün 28 Şubat 2021; Senden söz etmeyen yok gibi. 28 Şubat öncesi ve sonrasında sizlere her türlü alçaklığı yapanlar Öğrenciniz Başkan Erdoğan'dan kurtulmak için güya sana sığınıyorlar. Ve geçmişte yaşanılanları da benim gibiler asla unutmuyor ve unutmayacaklar.
                   Senin inandığına inanmayanların bizim gibilerin yanında hiç bir kıymeti asla olmayacaktır.
Senin inandığını değerlere saygısı olmayanların sizlere zulmettiklerini kesinlikle biliyoruz.
                    Muhterem Hocam,
           Onlar size değil, sizlerin inancına düşmandılar. Sizin inancınızın değerli olduğunu  ve birikimlerinizin onlardan çok fazla olduğunu onlar da biliyorlardı. Ama bunların kibir ve gururları ve dünyalık uyduruk düşünce ve inançları onları size düş man etti. Bilerek sizlere ve inananlara düşman oldular.
                 Bilinsin ki; sizin inancınız sebebiyle size düşman olanlar biliyorum ki, bize de düşmanlar. Asla onlar bize dost olmayacaklardır. Bizler de asla onların dostu değiliz.
                    Ey Rabbim! 
                    Tarafım hep sizden yana oldu ve olacak.
                     Ey Rabbim! 
                  İyi bir kul olamasam da sizlerin tarafı olanlarla olmaya devam edeceğim. 
                   Ey Rabbim!
          Kesinlikle bilinsin ki; sizin düşman diye nitelendirdiklerinizi düşman ve sizin dost diye tanımladıklarınızı dost kabul ediyorum.
                Ey Rabbim! Erbakan'ı ben; seni sevmesinden ve senin yolunu "Dava" olarak görmesinden sevdim. 
                    Erbakan'ı ben takva ve tasavvuf ehli olmasından sevdim. 
                   Erbakan'ı ben senin dostları dost ve senin düşmanlarını düşman bilmesinden sevdim.                                 Erbakan'ı ben bütün yaptıklarını Allah için yapmasından sevdim.
                    Diğer bütün Erbakan sevgilerini ret ediyorum.  
               Yüzsüzler, riyakarlar, menfaatçiler, münafıklar ve her tür fayda umanların sevgilerini asla kabül etmiyorum.
                    Ne yüzsüzler  ne utanmazlar var. Bu konuda Münafıklıkta da dibe vurduk. Yüzsüzlükte de...
                        28 Şubatı Ak Parti ve Milli Görüşçüler yaptı diyenler bile var.
                Fadimeleri ve bilmem neleri ve hatta Sincan'daki tankı benim sürdüğü bile söyleyenler oluyor.
                    Fettöş mettüş ve bilcümle şeytan müsveddelerini ve yancılarını gördükçe hırslanıyorum ama senin o meclis konuşmaların ve nasihatlerin ve hatta konferansların aklıma geliyor. Yazdığınız DAVAM kitabı bana kızma diyor...
                 Allah sana ailene ve vefat eden dava kardeşlerine rahmet etsin.
                 Bil ki; senden alınan bayrak gururla Türkiye'den başlayarak Dünya'nın burcuna dikilecektir.
     Kur'an-ı Kerimdeki şu ayeti sizler hep tekrar ederdiniz. ALLAH NURUNU TAMAMLAYACAKTIR, ONLAR İSTEMESE DE...
Mekanın cennet olsun Muhterem Hocam.
Bekir AKKAYA/28.02.2021/ KUMRU
© Bekir Akkaya Blogspot Copyright 2000 © Kaynak göstererek kullanmaya özen gösteriniz. Tüm yasal haklar https://bekirakkaya.blogspot.com.tr/ye aittir. Çalınan her türlü içeriğin hukuki ve cezai sorumluluğu çalanın kendilerine aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder